Kdo je skutečně šťastný?

Je čtvrt na jednu v noci a já se vracím z holčičího sedánku s kolegyněmi z práce. Vždy si po takových akcích uvědomím, jak jsem šťastná, že tak skvělé lidi kolem sebe mám. A ačkoliv mám za sebou 3 pivka😋, tak to myslím vážně!

Člověk si musí vážit každého, kdo mu vykouzlí úsměv na tváři! Protože, jak stárneme a máme jiné zájmy, stěhujeme se  a měníme pracovní místa, tak přátelé odchází…a protože ve starším věku už nechcete nikam moc chodit, tak si nové přátele jen těžko získáváme… proto si opravdu važme toho, co máme, važme si každého šťastného momentu, který právě prožíváne, protože tohle už nemusíte nikdy zažít! Tohle už se nebude opakovat.

Chtěla bych ale mluvit o tom, kdo je šťastný? Jsem já šťastná? Ano! Myslím si, že s klidnou duší mohu říci, že jsem šťastná! Mám skvělého a milujícího přítele, mám dobrou práci, která mě naplňuje radostí(samozřejmě mě děti občas moc zlibí!), mám přátele, kteří poslouchají, co říkám a které umím rozesmát a kteří rozesmějí mě, mám kde bydlet, co jíst…mám proč žít! Ano, jsem šťastná!

Jste i vy šťastní? Pokud nejste, tak s tím přeci něco dělejte! První krok je změnit se! Protože to, jak žijete teď asi nefunguje…takže si postupně řekněte každou maličkost ve svém životem a rozhodněte o ní, zda vás dělá šťastnými? Pokud ano, nechte si ji a mějte z ní radost, pokud ne, okamžitě to řešte a nejlépe tu věc odstraňte! Netrapte se! Ptostě si vyberte být šťastný!my2Mám ve svém okolí dvě ženy! Obě působí pohodově a že mají skvělý život…ale není tomu tak! Jedna se trápí doma, má staršího manžela a asi je to pěkný morous, přitom ona je tak krásná a skvělá bytost! Ale trápí se, protože nemá lásku a nemá proč žít! Druhá žene je zase na vše v životě sama, sama se stará o dvě děti, osud jí hází pod nohy klacky a řeší jednu nepříjemnost za druhou, do toho ne a ne narazit na skvělého muže, protože ji jen využilvají a ona pro ně dělá víc, než oni pro ni! Ani na jedné byste ale nepoznali, že se trápí, jsou to tak silné osobnosti aniž by si to uvědomovaly. Proč o tom píšu? Možná se také trápíte a nalháváte si, že jste šťastní, ale ve skutečnosti jen před ostatními hrajete štěstí!

jednou jsem viděla citát, který říkal něco ve smyslu: “Chcete-li být šťastni, tak prostě buďte!”

 

Ano, opravdu je to tak jednoduché! První, co je nutné změnit, je myšlení! Buďte pozitivní! Věřte v lepší zítřky a přivolávejte si je! To je důležité! Já sama si jednou za čas, možná poslední dobou i každý den, říkám, jsem šťastná, mám skvělý život. Nemyslete, že jsem blázen a nebo myslete, to je jedno, ale zkuste to, zkuste pozitivně myslet, protože tohle vážně funguje! Já vím, o čem mluvím❤Zůstaňte silní! A nevzdávejte se❤

Leave a Reply

