Stává se vám to také? Nejednou jsme se s přítelem hádali,kdo koho miluje víc…a to nemyslím takové to tokání: “Ne, já Tě miluji víc!” “Ne, to já Tebe miluji víc!” Opravdu to byla pře, protože já si myslím, že dávám vztahu víc a on si to patrně myslí také! 🤔 …Patrně! Je to tak asi v pořádku, ale zrovna nedávno se mi stala jedna věc, kdy jsem si uvědomila, že jsem spadla do stereotypu “jsi jediný bod mého vesmíru”. Zní to teď trochu zvláštně, chtěla bych jich snad mít víc? Nechtěla a to je špatně! Záměrně jsem napsala bod a ne středobod! Protože On je středobod a zůstane středobodem,ale potřebuju v tom vesmíru mít ještě spousty dalších planet a planetek a taky občas nějaké hvězdy a kometky. My potřebujeme mít i jiné zájmy, než je partner, vždyť on má také jiné zájmy!
Co konkrétně myslím? Třeba to, že má dost časově náročnou práci, přes týden se vidíme až večer doma a o víkendu bývá často pryč, buď mají zápasy mimo ČR a je pryč od pátku do neděle nebo minimálně jeden den, jedno dopoledne nebo odpoledne víkendu obětuje práci. (To, že obětuje, píšu já, on todělá samozřejmě rád! 😀) A já čekám doma, až bude mít čas, abychom ho společně trávili.
Nedávno dokončil studium a konečně má titul Mgr., měli jsme to společně s přáteli oslavit! Docela jsem se těšila a počítala jsem s tím, jenomže jeden kamarád potom řekl, že pujdou jen kluci a tak mi prostě oznámil, že jdou jen kluci. To mě samozřejmě naštvalo, nejsem žádná semetrika! Jsem zvyklá, že každé první pondělí v měsíci chodí s klukama posedět, nepíšu mu kde je, kdy se vrátí ani nic podobného, teď nastalo stejné pondělí, ale s tou vyjímkou, že jsme měli jít i my, drahé polovičky! S něčím počítám, neplánuji si nic jiného a on to potom zruší, nebylo to z jeho hlavy, ale ani neřekl, hele, Market s tím počítá, tak jí to teď neodřeknu. Ne, prostě řekl, ok, tak bez holek! On se bavil s přáteli a já seděla sama doma! 😒
Tentno víkend měl být pryč jen v sobotu dopoledne a tak jsem si kolegyněmi domluvila Nálavku. Jenomže mi moje láska sdělila, že si spletl víkendy a že tento víkend má volnou sobotu a můžeme spolu třeba na Náplavku! 😍 Huráá! Samozřejmě už mi v hlavě bliká to, že musím vše zrušit, protože můžeme jít spolu!!!
TAK POZOR! To tedy ne! A tak jsem si řekla, že nic takového, tohle dělám vždycky! Přeorganizuji svůj čas, abychom byli spolu, ale udělal by tohle on? Možná, ale naposledy to tak neudělal…
A tak jsem řekla, bohužel, já už program mám, takže si udělej vlastní, jeď třeba k rodičům a můžeš už v pátek, já půjdu s holkama do kina a na drink.
To jste měli vidět ten výraz! 😧 On se nezlobil, nikdy by mi nic nezakázal,ale jen to prostě nečekal!
A to je ono, hrozně rychle si muž zvykne, že pro něj uděláte první poslední a že vás vždy najde tam, kde vás viděl naposledy, že vždy čekáte poslušně doma a to už je jen krůček od toho, aby si vás přestal vážit!
Takže ne ne ne! Já jdu dnes večer do kina, na drink a kdo vííí, kdy se vrátím 😎 A zítra pěkně Náplavka s přáteli 🙋🏽🙆🏼💁

Lásko moje moc Tě miluji! ❤️ Ty to víš!

Leave a Reply

