Tak jo, dlouho jsem nic zajímavého nenapsala, ale ono vlastně nebylo o čem psát, když nad tím tak přemýšlím, mám asi nudný život 🤔
Jediná zajímavá věc, kterou se jde trošku pochlubit je, že už 2. den běháme! Nechci se radovat předčasně, vím, že mi to dlouho nevydrží, ale když přičtu to, že chodíme ráno a na tu ledovku, tak to je docela úspěch nebo ne? 🤓

Verze 2

Run! Run! Run!

Samozřejmě mám teď dilema! Už několik dní mám chuť na buchtičky se šodo! 🤤Dokonce jsem si v Ikee koupila vanilkovou omáčku, jakožto šodo 😎 a dnes jsem se konečně rozhodla, že to spáchám! Takže po ranním běhu jsme ještě zaběhli do Billy a koupily droždí. No joo, ale celé dopoledne jsem ještě vyřizovala věci kvůli hypotéce na byteček a tak jsem buchtičky upekla až ve čtyři odpoledne! A teď jako co? Jíst už je nemůžu, že jo? 😏 Ráno běhám,abych večer požírala sladké buchtičky? NEIN! 😤 Takže jsem si je asi krásně upekla na zítra nebo já nevím? 🙁 Ale kvásek se mi dnes povedl excelentní! To se sama divím!! 😬

Tag jo! Budu silná a ty buchtičky si dnes nedám! Ačkoliv na mě volají svou vůní! 😢(To je co říct, myslela jsem, že nemám čich!) a já musím dělat, že je neslyším!

 

Leave a Reply

