Už od rána jsem měla dobrou náladu, což je zajímavé, protože jsem se už pár dní moc nevyspala, ale včera moje láska udělala státnice a je z něj magistr! ❤️ Hádala bych, že se konečně po těch náročných dnech klidně vyspím, ale bohužel…
Ráno mi udělalo radost už počasí, i když ta chvílemi kluzká cesta ne 🙂 Ale sníh? ❄️ To je prostě paráda!
Dorazila jsem do práce, sotva jsme se ohřáli a už jsme se zase s mými dětmi chystali do kina! Takticky jsem vybrala film “Zpívej” protože jsem ho moc chtěla vidět! A byl skvělý! Samozřejmě jsem si poplakala dojetím 😳

200

Já prostě miluji pohádky a nestydím se za to, i když jeden z mých páťáků říkal, že film se mu moc líbil, ale byl na něj příliš dětský??? 😂 Nééé! Nebyl! Už se těším, až si ho pustím za čas s mým přítelem, protože oba milujeme pohádky! 🤗
Cestou zpět do školy jsme se docela courali, protože jsme nechtěli přijít příliš brzy (abychom se nemuseli už učit), tak jsme se zastavili v Heroldových sadech, což je park kousek od naší školy, na společnou pololetní fotku! A samozřejmě děti využily čas na koulovačku ⛄️

img_8258

Já prostě miluju zimu se sněhem 🤗 zima bez sněhu není žádná zima!
zima

Těch pár věcí mi stačí k radosti! Sníh, krásný film… ale to nebylo všechno! Včera jsem dětem jen tak mimochodem řekla, že moje nejvíc nejoblébenější čokoláda je Milka s celými oříšky! A co jsem dnes dostala za ten půlrok dřiny? 🙂 No, úplnou nálož čokolády!

img_8272
Není to úžasné? 😍 Někteří vtipálci říkali, že to mám tak na rok, takže jsem je okamžitě vyvedla z omylu a ubezpečila, že je to tak na týden! 🙂 Ale ne, zvládnu to klidně i za měsíc! 🙂 Budo se snažit šetřit! Druhé pololetí bude ještě dlouhé!
Tak krásný večer a vřele doporučuji film “Zpívej” 🎼

 

Leave a Reply

