*Dreamcatcher*

A tak už jsem si delší dobu říkala, že se o tuhle věcičku pokusím a konečně jsem se k tomu dopracovala, nejprve jsem absolvovala spousty nákupů. Korálky, peříčka, proutí, bavlnky, přízi…říkala jsem si, že je budu muset začít prodávat, protože jinak by to byl hodně drahý lapač snů 🤔
Prošla jsem spousty postupů na internetu a dala se do zkoušení. Nejprve se mi kroužek z proutků pěně kroutil, ale nakonec jsem si našla správný postup a věřím, že teď už to bude jen a jen lepší 🤗

img_0258

Brzy se určitě už budeme stěhovat a tak si chci udělat svůj vlastní ve vysněných barvách, což je tyrkysová a fialová 😍 Teď zatím jen trénuji a dělám pro kolegyňky, ale cítím, že v tom budu dobrá, haha 😀

img_0259

Tak se mějte fajn a určitě to taky zkuste 😉 Já jsem tedy první noc s lapačem nad hlavou skoro nespala, ale to se jistě zlepší 🤓

Leave a Reply

