V sobotu jsme se s mamkou rozhodly zdolat vrchol Radobýlu. No, vždyť je to taky ostuda, v Litoměřicích jsem bydlela od 3. třídy základní školy a na Radobýlu jsem byla jednou! A stejně tak moje mamka! A tak jsme si řekly, že spolu tenhle “vrchůlek” zdoláme 😆.
Cesta tam a zpět byla asi jen 10 km, ale když jsme vyšly, ostuda byla, že ani jedna jsme si nebyly přesně jisté, kudy se jde?🤔 A tak jsem musela zapnout navigaci. Nakonec nás navigace nasměrovala směrem,kterým jsme beztak chtěly jít, takže jsem ji vypla. img_8152Šlapeme, šlapeme a když vylezeme první kopec, zjišťujeme, že je to docela daleko! Dokonce máme chvíli pocit, že tam snad ani nedojdeme, ale je nádherně a ten pohled je úžasný a tak jdeme dál, navíc si navzájem notujeme, jak skvělý ze sebe budeme mít pocit až dojdeme domů!
Sláva, jsme skoro tady!
img_8153Jen 500m nás dělí od vrcholu! Zdola to trošku vypadá, že je na našem kopečku dost rušno, ale když vystoupáme až na samý vrchol, s radostí zjišťujeme, že to není tak zlé a že jsme si vybraly dobrý čas.

fullsizeoutput_15f7

Je to super! Mám hrozně ráda ty výhledy, klidně bych si sedla a dívala se dolů třeba 3 hodiny!
Poprvé mě na Radobýl vzal můj nejlepší kamarád Jeníček, vzpomínám si, že jsme nahoře u kříže měli dost osobní rozhovor a řekli si i nějaká tajemnství, čehož nelituji, protože to byl důkaz našeho přátelství! 🤗

fullsizeoutput_15ef

Překvapivě jsme se s mamkou ani nepohádaly, což je opravdu vyjímečná situace.
Každopádně tohoto výletu nelituji a určitě ho v létě zopakuji!

fullsizeoutput_15ec

Tak a jaký víkend jste měli vy? 😁

Leave a Reply

