Je sobota večer! Celý den jsem sama doma a válím se a nic nedělám! Užívám si to, ale když se válíte, tak se vám potom nechce vůbec nic dělat! Měla jsem v plánu upravit video z nedělního bobování (bobánky 🙂 ) , potom zajet na Anděl, ale jak jsem byla rozválená, pořád jsem to oddalovala, až jsem se nakonec vyhraba z postele v 16h!!!(Momet, ale stihla jsem udělat to video, vyprat, poklidit a naobědvad se, tak ne že bych JEN ležela, to ne👍🏽)  Jediný plán na sobotu byla večerní oslava narozenin mojí kolegyně a kamarádky Zuzanky! ☺️
A tak když jsem se kolem 16. h vyhrabala a začala si mýt vlasy a připravovat se, tak jsem zjistila, že jsem zapomněla v práci taštičku s líčením! Ani mě to nepřekvapilo! Protože poslední dobou mám takové výkyvy! Nechápu, co to se mnou je, ale například ve čtvrtek, jsem šla do obchodu, který je od nás asi 3 zastávky autobusem, řekla jsem si, že se projdu a až se vrátím,tak se pohodím k telce, hmmm, ouha! V obchodě jsem si uvědomila, že nemám klíče! Super! Volala jsem jednomu spolubydlícímu! Přijde v 19:45! Bylo 18:05, píšu spolubydlící, ta je na tom o něco lépe, ta přijde už v 19:30! Takže jsem se přes hodinu procházela s balíkem toaleťáků po Řepích!
Druhý den, když jsem jela ráno do práce jsem si všimla, že mám celou dobu otovřenou kabeku a tak si říkám, že si raději zkontroluji, zda něco nechybí? ANO! Chybí peněženka! Ale nepanikařím, nikdo mi ji neukradl! Já jsem si ji totiž včera nechala v té tašce, kterou jsem si brala na nákup. To už si připadám jako blázen, ale korunu tomu nasadím až dnes, kdy se jdu malovat a není čím! Protože jsem si taštičku se všemi potřebnými proprietami nechala ve škole na stole! To neeee. Nevadí, nevzdávám se! Jdu vyzkoušet ten trik s živočišným uhlím na bělení zubů a když nechávám látku působit, hledám jakýkoliv make-up a řasenku!
Mimochodem, fakt to funguje! Zuby mám bělejší a pořád se na ně dívám do zrcadla 😆, ale má to jeden černý háček 🖤😜img_8083

Jeden make-up mám, obvykle ho nepoužívám, nelíbí se mi ta barva 😏, ale pokud jste v nouzi, berete vše! Takže si aplikuji tenstrašný odstín a snažím se to zachránit lepším pudrem.
Řasenka bude trošku oříšek, ačkoliv ji dostávám dost často od mamky k narozkám a tak podobně, prostě se mi zdá, že ji dostávám často, tak momentálně žádnou nemůžu najít! 😢 Jsem si ale jista, že tu někde mám takovou miniřasenku, kterou jsem dostala v loni, vlastně už předloni k Vánocům! Nakonec jsem ji našla!
Takže jsem hotová, sice už nestihnu přijít včas, když se ještě budu stavovat pro dárek, ale to neva, přijdu jen o chvilku později, honem se divám na net a chci odcházet, když v tom! Zuzka píše, že má celý den teplotu a že na párty můžeme dorazit, ale ona bude ležet vedle v pokoji??? Tak co je toto za párty?!!! 😒 Mám trochu pocit, že je to moje vina, protože jsem celý den nechtěla nikam jít a chtěla jsem zůstat doma, noo a teď to mám!
Napadlo mě ještě nouzové řešení, píšu přítelovi, jestli nechce jít do kina, až se vrátí? Chce, ale já zároveň zjišťuji, že dnes dávají v televizi můj oblíbený film Jedna za všechny a tak asi zůstaneme doma. Beztak mě nejvíc v progamu kina zaujal animák Zpívej a to doma moc neprošlo 🤣

img_8106Tak hezký večer a zůstaňte pozitivní! 😘

Leave a Reply

