Tak jo! Dnes jsme podepsali rezervační smlouvu! Což znamená, že budeme budovat domov! ☺️🏠 Jsem docela v klidu, čekala jsem, že to bude horší, že se budu klepat a budu nervózní a že podpis nebude ani k přečtení, ale vše proběhlo docela rychle…chmmm, asi ne úplně rychle, stihli jsme realitního makléře trošku potrápit pár otázkama, ale nakonec jsme podepsali a teď? Děj se vůle Boží! Určitě to bude fajn, alespoň se snažím tomu věřit! Protože od té doby, co řešíme bdlení, že s přítelem docela hádáme, jsou to kraviny, ale každý den je to něco, už aby ty všechny podpisy byly za námi a my měli zase klid, teda alespoň relativní klid! ☺️

Do úvodu jsem přidala fotku, kterou jsem fotila cestou na Sněžku, brzy přidám i video 🙂

Musím přiznat, že dnes jsem zralá na pořádnou dávku pozitivní energie a tak mám pevně stanovený plán, který nesmím porušit! Procházkou pujdu koupit zelí! Fakt důležitý bod! Protože jsem naslibovala, že budou halušky, tak musím pro zelí, zbytek jsem už nakoupila. Potom se vrátím a rozhodně si pustím film Miluj svůj život od Louise L. Hay. Ta je neskutečná žena! A dost to člověka nabudí! Kdysi jsem ho viděla (ale ne do konce) na youtube a tak vím, že stojí za to. Snad bude ještě dostupný, většinu dokumentů, co za něco stojí, totiž brzy zablokují, stejně jako dokument Na jídle záleží. Pokud jste Miluj svůj život  neviděli, určitě vám sem hodím odkaz, protože stojí za to 🙂

Tak ahoj a milujte svůj život❤️

Životní příběh Louise – Miluj svůj život – Louise L. Hay

Leave a Reply

