Chtěla jsem napsat článek o víkendu, ale nějak jsem to bohužel nestíhala ani jsem na youtube nedala ještě video ze Sněžky, natož z nedělního bobování😔 Vlastně jsem neměla ani moc náladu psát, řešíme totiž teď vše kolem hypotéky a to je tedy něco na mě, já, která se od vždycky bránm jakýmkoliv půjčkám a podobným věcem, tak si musím vzít hypotéku. Našli jsme si s přítelem hezký byteček, mysleli jsme, že cena je opravdu dobrá, ale potom nás z omylu vyvedla odhadkyně, která nám ze snu strha 400 000,- Au! To je hrozný a co teď? Nejdříve jsme přemýšleli, jestli se nám ten byt opravdu líbí? Jestli opravdu není drahý a nakonec jsme se shodli na tom, že není a tak si ho i přes to vezmeme! No to zní jako pohádka! 😍 NE! To bohužel není ještě konec pohádky, teď ještě všechny ty věco kolem toho, než se podepíše smlouva a vše kolem, jsem z toho nervózní, je mi z toho tak nějak smutno a vlastně to, že budeme mít vlastní byt, ani najednou není tak radostná událost, jak se zdálo na první pohled… Těším se na vybavování a zařizování, ale otázkou je, kdy to vše přijde. Nedávno jsem si potřebovala koupit nový počítáč, do toho Vánoce, nějaké narozeniny a prostě vlastní zdroje, najednou nejsou, tedy, samozřejmě jsou, ale mnohem nižší, než by mohly být. 😞

img_8064

A tak si tady sedím, jako hromádka neštěstí a přemýšlím, co dál? Dívám se na youtube a říkám si, jak je skvělé, když lidi bydlí u moře a jak se jim splnil sen…ale jak na to, jak vydělávat z domu,když člověk nic neumí, chmmm 🤔 Pokud máte nějaké tipy, tak sem s nimi!

Já pro vás jeden tip take mám! Horká čokoláda! Každý problém je trošku menší, když k němu pijete horkou čokoládu! ☕️ Právě to praktikuji a je mi o něco lépe! 🙂 Pro jistotu jsem ji vyladila troškou Bayliesu.

Tak brzy ahoj!

Leave a Reply

