It’s friiiiday :)

Tak sláva! Všichni jsme se dočkali pátku. Venku je sice šílená zima a o víkendu to nebude jíné, ale je volno! 🙂 Už máte nějaké plány? Já doufám, že budu spát minimálně do 8! Protože obvykle se budím hodně brzy, tak snad se mi podaří spát. V sobotu je na Náplavce farmářský trh, jak všichni jistě víte. Já už jsem na něm nebyla ani nepamatuji, ráda bych se tam šla podívat, ale záležet bude na přítelovi, protože se teď pořád učí, brzy ho čekají státnice a tak s ním není žádná sranda…navíc zítra v 11 máme s schůzku s hypotečním poradcem, tak uvidíme, jak dopadne? Samozřejmě pevně věřím, že co nejlépe. Chceme totiž  už konečně bydlet!            Potom přijede mamka a půjdeme se podívat po městě, potřebuje sehnat nějaký pěkný šátek, to bude paráda v -7°.

V neděli bych konečně mohla pokřtít ty boby, co mi přinesl Ježíšešk! Ano! 😀 je mi 29 a k Vánocům jsem dostala boby, protože jsem si je hrozně přála! A protože jsem byla nejspíš tuze hodná, tak jsem je skutečně dostala! Rozhodně přidám nějaký videoreport na můj youtube, ať se pobavíte.

img_8014

Přidávám jednu fotku z dnešní školní bobovačky⛄️❄️

Tak si užijte víkend a ahoooj!

Leave a Reply

