Poprvé

Název článku je sice poprvé, ale já vlastně nepíšu na blog poprvé! 😊 To ne! Já už jsem vlastně docela “blogerka”! Momentálně pracuji ve školství a podle nejnovějších trendů je totiž normální mít třídní blog 😎 Takže občas píšu články typu: DÚ str. 46 cv. 11 …..né, kecám, tak suchá nejsem! 😜 ale bloger taky ne 🤔

Tohle je můj první článek tady, na mém soukromém blogu, momentálně mám v hlavě asi milion věcí, co chci psát a nevím, čím začít? O tom, jaké to je kupovat si první byt? Což mě čeká. O cestování?  Nebo, že  na mě v takové té novoroční osmisměrce na facebooku, která vám odhalí, co vás čeká tento rok, vykouklo slovo zhubnout, ale právě jako nevím, jestli to přijde samo, nebo jestli se tomu má nějak pomáhat? Navíc tu osmisměrku podezřívám, že jiné smysluplné slovo nemá… možná mi ji někdo podstrčil úplně záměrně, něco se mi snaží naznačit?                 No, nic. Někdy mám záchvěvy zdravého stravování a zdravého životního stylu, takže nějaký typ na superfood extrahealthy vychytávku také možná můžete čekat! 🙂

Tohle bude pro dnešek asi vše. Nechám si to projít hlavou a zítra budu moudřejší! Pozor, záměrně nepíšu, že ráno…

P.S.: Jak jen změním tu svou úvodní fotku? Kdo jen mi poradí?12510277_10208630855794261_7519048100059113096_n

Leave a Reply

